miercuri, 15 aprilie 2009

Spoilt city

Va puteti imagina ca in poza de alaturi este o particica din orasul nostru? O particica astazi sub casa zisa a poporului. A carui popor? Nu cred sa existe in istorie un popor cu un apetit pentru demolare (citeste: distrugere) mai mare decat romanii, in ultimii 30 ani. Unii ar spune: vae victis ..., dar, oare altii n-au fost victime, si ei, ale aceluiasi sistem? De ce au daramat mai putin? Sau, unii, deloc? Ma intreb ...

Un comentariu:

  1. Primul gand cand am intrat pe blogul meu si am vazut ca lista de lecturi arata diferit a fost “ops….s-a stricat” ceva :). Dar… chiar ai scris. Si cum “less is more” nici nu era nevoie de mai mult.
    Am vazut acum cateva saptamani o emisiune a lui Stelian Tanase, nu sunt fan dar unele din seria “Bucuresti strict secret” au fost chiar reusite, chiar daca au o tenta melodramatica ce nu e deloc pe gustul meu. Emisiunea cu pricina, pare-mi-se ca au fost chiar 2 episoade, nu pot sa jur (sufar, ca-n celebrul banc, de “o boala cu S”) avea ca tema demolarile pe care le-am adus “tribut” Casei Poporului…. De cosmar.
    Nu cred ca “poporul” are apetit pentru distrugere in mod special ci, mai trist, nu are apetit pentru nimic in mod special. Poate doar o predispozitie bolnavicioasa in a-si alege “conducatorii” cei mai nepotriviti. Pe care ii merita, din pacate pentru cei care nu fac parte din turma. Un popor de “Dorei”, ca sa citez un prieten.

    Btw, uite ST e “coleg” cu noi
    http://bucuresti-strictsecret.blogspot.com/search?updated-max=2008-02-25T10%3A55%3A00%2B02%3A00&max-results=1
    iar pe blogul lui e si un link catre inregistrarile emisiunilor.

    RăspundețiȘtergere