luni, 1 iunie 2009

Din nou "acasa", dupa o perioada indelungata. 
Azi, din nou despre orasul nostru ... am atasat o poza noua, pe care am gasit-o, impreuna cu alte cateva, la targul de antichitati, tinut in Parcul Carol weekend-ul asta. Le voi posta si pe celelalte cat de curand, dar m-am oprit asupra acesteia dintr-un motiv, sa-i spunem, particular. Nu stiu cati vor (mai) recunoaste "zona", dar va o voi spune eu: cadrul este luat de pe trotuarul cam pe unde se afla azi Hotelul Intercontinental si Teatrul National.
Va las pe voi sa descrieti ce anume va inspira imaginea. Va fi nu numai un exercitiu util, ci, mai mult, cred ca ne-ar fi greu sa gasim o imagine contemporana care sa redea o stare asemanatoare. Ce spuneti?

2 comentarii:

  1. “Parfumele nebunelor dorinti”. E primul lucru la care m-am gandit cand am vazut fotografia. Un album pe care nu l-am mai ascultat, un concert la care nu am reusit sa ajung.
    Liniste, calm, timp care trece atat de incet incat iti pare ca aproape sta in loc. Romane ce “fotografiau” Bucurestiul interbelic si care m-au fascinat. Carti pe care nu le-am mai recitit de teama ca trecute prin filtrul “maturitatii” si-ar pierde farmecul.
    Palariile si eleganta bunicului meu, parfumul lui pe care inca pot sa mi-l amintesc, din sticle albastre cu etichete pe care le credeam de aur. Povestile lui despre “cum era odata” pe care le ascultam fara sa clipesc si pe care nu le-am spus la randul meu nimanui. Case frumoase cu ferestre mari, camere inalte si scara de serviciu. Cine apretate la care se vorbeste afectat in franceza. Gradini – restaurant unde se canta chansonete si tangouri. Cluburi de lectura si lectii de pian...

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=oC074zjlmGQ

    RăspundețiȘtergere